עיצוב גינות – תהליך העבודה

היכרות

הכרת דיירי הבית מהווה שלב ראשוני וחשוב מאוד בתהליך העבודה.

מפגש זה יתקיים בביתכם ומטרתו להכיר אתכם,ללמוד על האופן בו אתם מנצלים את שעות הפנאי,על החלומות שלכם והרכיבים הבסיסיים החשובים לכם בתהליך הקמת המרחב החיצוני בבית חלומותיכם. בנוסף נלמד מעט את נתוני המגרש ותוואי השטח.

במהלך המפגש תכירו אותנו,את תהליך העבודה הצפוי וכיוונים ראשוניים להמשך הדרך.

תהליך התכנון
אנו מאמינים שהמרחב החיצוני מהווה חלק בלתי נפרד מהבית המודרני. לאורה של הנחת יסוד זו יתקיים תהליך התכנון של עיצוב גינות אשר יבוצע באופן קפדני ויסודי. בדומה לתכנון המרחב הפנימי, נמקם, על פי הצרכים והדרישות שתציגו, איזור אירוח,פינת אוכל, מטבחון מאובזר, מקלחון, מתקני ספא, בריכות נוי,מתקני חצר ועוד.

אנו נלמד גם את תוואי השטח,מיקום הבית במגרש,כיווני רוחות ואור השמש ואת המוטיבים המובילים בבניית הבית על מנת שהמרחב החיצוני ישתלב בהרמוניה מלאה עם הבית והסביבה העוטפת אותו.

בסיומו של שלב זה,נציג בפניכם מספר חלופות לתכנון התשתיות הבסיסיות והרכיבים המרכזיים, כולל הערכת עלויות ראשונית.

תהליך העיצוב

לאחר בחירת החלופה המועדפת והתאמתה באופן מושלם לרצונותיכם וצורכיכם, יחל שלב העיצוב. בתהליך עיצוב גינות מבוצע כל רכיב באופן יסודי לרבות חומרי הבניה, הריצוף והחיפוי, סוגי המשטחים, אלמנטים דוממים עיצוביים וכמובן את סוגי הצמחיה שתעטוף ותקשט את המרחב החיצוני.

בשלב זה נשתף אתכם על פי בחירתכם בסיור במשתלות .

שלב הביצוע

שלב זה נגזר מהיקף הפרויקט ועיתוי הקמתו בהתאם למצבו/התקדמותו של הבית הנבנה/המוכן. אנו נבצע עבורכם את כל הדרוש בתהליך עיצוב גינות החל בפיתוח סביבתי לרבות שבילים,גדרות,בריכות נוי,טרסות,המשך בהכנת הקרקע, מטבחי גינה, פרגולות, דקים, הקמות מערכות ההשקיה והתאורה ושתילת הצמחים. כלל העבודות יבוצעו על ידי צוותים מקצועיים בפיקוח וליווי קפדני.

שלב האיכלוס

בשעה טובה,סיימנו להקים את התשתיות המרכזיות ושתלנו את הצמחיה ותוכלו להתרשם מהגינה המתהווה למול עינכם. זהו השלב בו נוכל לבחור ריהוט גן,מערכות ספא,מתקני חצר,מתקני תאורה ועוד.

בשלב זה נשתף אתכם על פי בחירתכם בסיור באולמות תצוגה של ריהוט הגן,מתקני הספא והחצר.

העברת המרחב החיצוני לרשותכם

המרחב החיצוני מוכן.כעת תוכלו להתרווח בכורסא, להתנדנד על הערסל, להפעיל את מתקני הגריל במטבח והשתכשך בבריכה או ג'קוזי.

אל דאגה,אנו נמשיך ללוות אתכם במהלך החודשים הראשונים עד להתאקלמותם של הצמחים והכרת כלל המתקנים באופן מיטבי על מנת שתוכלו ליהנות מהם באופן מיטבי לאורך שנים ארוכות.

בהצלחה!